Klantenservice

Bekijk hier onze veelgestelde vragen, staat het antwoord er niet tussen? Stel hem dan via onze chat of buiten onze kantoortijden via de mail.

 

Hoe kan ik iets bestellen?
U kunt bij ons alleen bestellen door een account aan te maken. Dit houdt in dat u zelf de controle houd over de bij ons ingevoerde gegevens. U kunt het account aanmaken tijdens het bestelproces, maar het kan ook zonder dat u een bestelling plaatst.

 

Wat zijn de weergegeven prijzen?
Op onze website worden alleen de brutoprijzen weergegeven. Dit zijn de prijzen zonder korting en btw. Op het moment dat u een account aanmaakt krijgt u 15% korting. Deze wordt verrekend in de winkelwagen.

 

Waarom staat niet bij elk artikel een foto?
Sommige artikelen leveren wij niet uit voorraad en daarvoor is er echter nog niet altijd gelegenheid voor het maken van een foto geweest. Ons streven is om elk artikel van een foto te voorzien.

 

Wat zijn jullie betaal mogelijkheden?
Wij hanteren de standaard van vooraf betalen. Hierbij heeft u de volgende mogelijkheden:

  • Achteraf betalen via Automatische incasso
  • Credit Card
  • iDeal
  • Vooraf overmaken

 

Hoe neem ik contact op met DTP?
U kunt ons bereiken via de chat (links onder op elke pagina), een e-mail sturen naar support@directtrailerparts.nl of ons bellen op +(0)31 85 902 18 33.

 

Hoe kan ik een recensie plaatsen?
U kunt via de onafhankelijke website van TrustPilot een beoordeling plaatsen over onze website en onze service. U ontvangt hiervoor na de levering van uw order een mail waarin gevraagd wordt om uw recensie. Schrijf een beoordeling!

Neem contact op
* Verplichte velden
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »